En vakker dag skal jeg hit!

En liten, stille kosestund med kaffe koppen her hjemme, brakte meg til dette nydelige stedet. En vakker dag vil jeg bo her - om ikke mer enn for en natt. Se et så flott sted. For en tilfredsstillelse det må ha vært å få til noe slikt. Det er i slike stunder jeg ønsker jeg var 20 år yngre så jeg kunne si at en gang i fremtiden skal jeg også få til noe sånt. Tiden går så alt for fort og det er så mange ting en har lyst til å gjøre. Det blir nok med drømmen, men å sove der en natt - DET skal jeg nok få til!

Kommentarer

  1. Usedvanlig vakkert !!!
    Bare en ting å si om den saken !!!

    Fortsatt fin søndag :-)

    SvarSlett
  2. For et flott sted.Det er godt å drømme...Kunne besøkt det ja..

    SvarSlett
  3. Heldigvis kan ingen ta fra oss drømmen - utrolig flott her...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  4. Vilket underbart ställe det ser ut som, man måste ju få lov att drömma.
    Ha en fin början på en alldeles ny och härlig vecka!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Jeg fikk ikke opp bildene på denne maskinen... nå ble jeg nysgjerrig! Får kikke innom senere ;-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar