Flere lappegleder






Dette er et teppe som kanskje mange patch work entusiaster hadde fått gåsehud av! Det er slett ikke sydd etter de intrikate oppskriftene du finner i hobby bøker. Lappene er både skakke og skjeve og sammensetningen av stoffer og mønster er kanskje noe merkelig. Jeg syntes dette teppet er absolutt sjarmenede og har et herlig utrykk. Det hyggeligste er å tenke på at noen, for lenge siden, har samlet på gamle klær og stoff biter til det ble nok til et teppe. Så har de klippet og sydd i mange timer, og kanskje brukt det i mange år selv. Nå er det mitt og det har fått bli min duk på spisebordet for en stund. Dette var også et funn jeg gjorde på Vestkanttorget i Oslo i sommer. Jeg har forresten planer for spisekroken min men det skal jeg komme tilbake til i et annet innlegg.

Kommentarer

  1. God morgen ukjente dame :-)

    Tusen takk for kommentar på bloggen min, og tror virkelig du må være med i det smuget i frankriket jeg da, holde meg i honden. En er vel tryggere to sammen ? Kjempespennende meg en ny blogg da, nye mennesker å bli kjent med. For litt den samme interessen har vi jo alle sammen i grunn. Det er jo det som holder oss gående, og at vi gidder og drive med denne bloggingen.

    Har ført med seg bare positive opplevelser for min del i alle fall, så velkommen i klubben skal du være :-)

    Og tid...kjære venn... en får tid til det en har lyst til...
    (nesten i alle fall)

    Linker til deg jeg hvis det er greit?

    Hilsen fra snøbelagte trøndelag.

    SvarSlett
  2. Hei - jeg blir så glad når jeg ser en kommentar! Klart du kan linke deg til loggen min. Dette vet jeg blir morsomt. Hjelp meg gjerne i gang med tips!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar