Kjøkkenredskap!


Her er en liten "utstilling" fra kjøkkenbenken min. Nå skal jeg rydde vekk en del ting, så jeg tok bilde først. Når andre kjøper kort og souvenirer på sine reiser kjøper jeg ofte gammelt kjøkkenutstyr og ting og tang. Syltetøyglasset i lyseblått/turkis glass er fre USA. Hvitløken er fra Tyrkia, fil-de-fer silen er fra Kina og olivenstein-utstikkeren er fra Frankrike. Kaffe-kvernen kjøpte mamma og pappa på sin bryllupsreise til Aurland i 1948!
Nå får tingene "hvile" litt et annet sted - så skal jeg nok ta dem frem igjen om en stund. Det er mange gode minner her når jeg tenker etter.

Kommentarer

  1. Ja, det er koselig å kjøpe med seg interiørting på reiser, spesielt gamle ting. Mye fint du hadde stilt ut her!

    SvarSlett
  2. Oj, så mange fine ting,morro med ting fra mange land.Skaper stemning og gode minner.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar