Redskapsboden vår

Tenkte dere kunne ha lyst til å ta en titt på redskapsboden vår?

Dette var et lite rom uten vinduer men med hyller på alle veggene. Vi tenkte først å rive hyllene male og gjøre det beste ut av det som var. Vi må gå gjennom dette rommet for å komme til badet i 2. etasje. Vi tok heller en kjøretur til Barcelona - gikk på IKEA og spiste kjøttbuller og kjøpte tynne hvite gardiner og gardinstenger. Jeg hadde ikke symaskin så det ble mange kvelder med nål og tråd før jeg hadde fått lagt opp alle lengdene. Bak gardinene skuler det seg nå malingspann, redskap og alskens ting og tang. Det lille skrivebordet står og venter på en liten ansiktsløftning etter å ha kommet i hus fra et loppe marked. Da er det bare å trekke fra gardinene og vips så er alt du trenger der!

Kommentarer

  1. Finaste redskapsbod eg har sett og ideen var kjempegod. Trudde det var eit karnappvindauge då eg såg det først.

    SvarSlett
  2. Flott redskapsbod. Men hvis du kunne hatt redskapene et annet sted, ville jeg brukt dette rommet til garderobe. Siden det er like ved badet, hadde det jo vært veldig praktisk. Men nå vet jo ikke jeg hvordan dere oppbevarer klær og håndklær, så det kan jo være et helt ubrukelig råd... hehe, men man blir så revet med av alles blogger, og jeg bobler som vanlig over av idéer. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, forresten.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar