Et hyggelig kundebesøk

Fredag kveld var vi på vei til hytta og la veien om en kunde som hadde kjøpt flere ting fra bruktbutikken vår. Vi tenkte vi kunne levere i stedet for å sende. Vi ble møtt i døra av en alle tiders hyggelig dame som ventet spent på sine innkjøp. Vi ble bedt inn og fikk en omvisning i huset hennes også. Det var som en museum! Herlighet så mange fine ting - overalt. Det var en rein fornøyelse i ordets rette forstand. Alt var støvfritt og pent satt frem - tusenvis av ting. At det går an å ha det så ryddig og rent og pent med så mange ting. Dette var ikke et minimalistisk interiør! Da tingene fra meg var vel i hus viste hun meg ting som hun skulle selge eller kvitte seg med. Jeg kjøpte flere ting - blandt annet et flott oppsats med eggeglass som jeg har ønsket meg lenge. Det skal ikke selges for det skal jeg glede meg over hjemme. Andre ting kjøpte jeg for å selge igjen.

Jeg er så glad for at det ble noe av denne nettbutikken - hvis det forsetter slik blir dette en flott hobby og attåtnæring. Jeg gleder meg som en unge for hver epost og bestilling. Kjempeartig er det også med tilbakemeldinger fra fornøyde kunder. Fra Åndalsnes kom bilder av en tallerkenhylle som hadde kommet til sitt nye hjem, fra Veronika kom hyggelig melding via bloggen. Det er så artig! Best av alt er det å treffe så hyggelige mennesker!


Nå skal jeg ned i kjelleren å male en gammel skrivepult og enda et spisebord - varelageret har skrumpet inn så her må det fylles på!

Ha en fin søndag alle sammen !

Kommentarer

  1. Hygglig å bli nevnt i bloggen din=)
    Det er stort for en fersking!
    ha en fin uke!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar