Så var den helgen over

I morgen er det arbeidsdag igjen. Ikke for det - det har jamen gått i ett her hjemme i hele dag også.

I ettermiddag hadde vi besøk av flere hyggelige kunder - er det bare hyggelige mennesker som kjøper brukt og gammelt? Det koselige skrivebordet jeg hadde til salgs i nett butikken ble solgt. Møblene forsvinner ut i tur og orden. Jeg tror jeg må ta noen skikkelige male og pusse dager.


Vi har da fått gjort noe i dag. Et par hyller ble grunnet tidlig i dag - og har fått et strøk til i kveld. En koselig gammel skrivepult i heltre er også pusset og grunnet. Den kommer til å bli riktig fin når den er ferdig malt tror jeg.

Kommentarer

  1. Den skrivepulten blri garantert flott...
    Skulle gjerne hatt en slik selv, men da må jeg nok bygge ut, blir lite med veggplass etter hvert...

    Ha en koselig kveld...og uke...

    SvarSlett
  2. Long time noe see! Så herlig å titte inn til deg igjen! Høres ut som det går så det suser!

    God uke til deg! :-)

    SvarSlett
  3. Heisan! Tusen takk for hyggelig besøk hos meg, så gøy at du har fått realisert bruktbutikk drømmen. Mye flott du viser. Jeg ser vel ikke på meg selv som en samler heller en "tavarepåting" person,men etter at jeg begynte å blogge har jeg jo sett meg om i huset og jammen er det blitt mange skatter opp igjennom årene, fniis!
    Ha en riktig god tirsdag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flink og arbeidslysten du er da.
    men er du også virkelig av den typen at alt mellom himmel og jord skal males hvitt ??? Har inntrykk av at de fleste lever litt etter denne regelen i blogg verden.
    men må nok bare tilstå at det kun er doèn som er helt hvit her i huset. Litt mer av den lune typen jeg, men vi er jo alle forskjellige heldigvis.

    Fine dager, selv om det er arbeidsdager, ønskes deg herfra.

    SvarSlett
  5. så koslig at du har vært innom bloggen min,da fikk jeg oppleve din vakre side...har allerede vært i butikken din å shoppa...jeg kjøpte madonnaen bla...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar