En sur 17. mai

Siden 17. mai ble en sur og lite behagelig ute-dag så ble det i stedet litt hyggelig pusling innendørs. For oss som ikke lenger har små barn er ikke 17. mai et must! Det kan vente til barnebarna kommer!
Noen flere lopper ble plukket fram - gangen ble ommøblert. Oliventreet ble reddet inn fra kulda på terassen - og spisestuebordet jeg kjøpte for en tid siden ble ENDELIG skrudd sammen. Nå SKAL jeg få malt det. Det er så stygt i treverket at maling er eneste utvei. Jeg lurte litt på sort, men siden jeg har 6 stoler og bord blir det nok hvitt. Det ville nok ha stjålet alt lyset i spisestuen ellers.

Kommentarer

  1. Spennende å se hvordan spisestuen din blir etter litt maling!!

    SvarSlett
  2. Det kommer att bli så vackert!

    Kram Maud

    SvarSlett
  3. Spisestuen blir sikkert rålekker:) Her har vi hatt fin-fint vær,men idag er det litt surt:/ Ha en fin søndag:)klæm

    SvarSlett
  4. Jeg synes det er så fint å lese at flere uten barn er hjemme og koser seg på 17. mai. Det gjør det liksom mer "lov"...
    Skal kikke litt i butikken din nå.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Kjempe fin spisestue!
    Deilig ¨å kose seg hjemme også.
    Vi hadde fint vær her nord,for en gang skyld :)

    Håpe du får en fin søndag.

    Christina.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar