Mitt nye speil!

Hver gang jeg beveger meg ut i verden koster det meg penger......

I går var jeg på vei til min søster - og jamen tok ikke bilen min seg en omvei gitt! Resultatet ble et nytt speil. Kunne ikke motstå fristelsen da jeg så speilet og prisen! Jeg trodde ikke jeg hadde plass, men med litt flytting på ting og bilder hjemme ble det plass allikevel.

Her er vindunderet mitt!




Every time I go somewhere it is costing me money. Yesterday, when I was on my way to visit my sister, my car all of a sudden made a de-tour.... The result was this lovely mirror. I just could not resist it when I saw the price......

Kommentarer

  1. Wow... Skikkelig lekkert, nyydelig speil :) Det kunne jeg gjerne hatt.. Hadde og takk den omveien for å få tak i det ;)
    Rart med ting og tang.. Vi finner alltid en plass til det hihi.Jeg kan kjøpe en ting ( eller 2 )og mannen min spør hvor vi skal ha det.. Jeg sier " vet ikke enda, men jeg finner en plass " hehe..

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Oj oj dette var virklig en godbit!! Et slikt speil kunne jeg tenke meg også :0) Har du en sånn egenrådig bil du også? Merkelig hvordan det er umulig å styre unna... Når man finner et slikt smykke av et speil så rydder man gjerne unna andre ting for å få plass ja ;0)

    SvarSlett
  3. Oj oj dette var virklig en godbit!! Et slikt speil kunne jeg tenke meg også :0) Har du en sånn egenrådig bil du også? Merkelig hvordan det er umulig å styre unna... Når man finner et slikt smykke av et speil så rydder man gjerne unna andre ting for å få plass ja ;0)

    SvarSlett
  4. Nydelig speil!! Koster penger og leve vet du;o) Kos deg videre ihelgen! Klem!

    SvarSlett
  5. Bærre lækkert !!! si vi i trøndelaget til slikt no :-)))

    SvarSlett
  6. Den bilden din har sannelig sans for det vakre!! ;) Tenk at den hadde teft nok til å ta en extra tur for at du skulle få gleden av å få dette flotte speilet!!

    ps. Takk for kommentar på innlegget mitt om den hvite rosa!! Og du har nok rett... Peace er gul. så jeg får fortsette å lete etter navnet på denne rosa mi!!

    SvarSlett
  7. Åh, så vacker speil du har fyndat! Den var virkelig vacker du!!!
    TACKAR för fin kommentar hos mej och vill svara om loppisar i Sverige - så vet jag inte om det finns någon sådan sajt här! Men om du vet vart du skall, så kan du väl höra dej för med folk här på bloggen om de kan tipsa dej lite! HÄr finns ju folk som har "näsa" för fina loppisar, det har jag förstått!
    Ha det gott!

    Klem
    Lisa

    SvarSlett
  8. Jeg klarer heller ikke kjøre en meter uten at det koster meg penger...er rart det der.. Nydelig speil....

    SvarSlett
  9. Heisann! Takk for kosleig kommentar på bloggen min:) Åja en omvei med et slikt resultat er jo sånt som kan skje selv den beste he he:)Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  10. You speak a perfect Italian! May be I should not write in English! Wonderful mirror you bought..I'd like to have it!
    I wish you a ...sunny week end!!!
    Hugs
    Vale

    SvarSlett
  11. Det der var skikkelig flott! Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  12. Speilet er jo bare kjempefint, så jeg skjønner godt at du ville ha den med deg.

    Takk for koselige hilsener i bloggen min, de gleder meg stort, skal du vite.

    SvarSlett
  13. Heisann...
    Gubban kor fint dette speilet ditt var... jeg har ikke BEVEGET meg hjemmefra uten at det har kostet penger... en ser jo så masse lekkert i butikkene...

    Ha en koselig dag og uke...

    SvarSlett
  14. Ohhh thats a nice looking mirror, and I understand it didn't cost you so much.

    Have a nice weekend.
    Greetz Cobi

    SvarSlett
  15. Flott speil du kjøpte:)

    Lykke til med den lille "sommer"huset dere pusser opp. har ikke fått sett disse tv prorammene, så skal inn på svt. Takk for tipset:)

    Lykke til med det lille huset, bekken så forfriskende ut:)

    SvarSlett
  16. Hei,

    så smart å ta bilen
    med seg på en omvei
    til søsteren : D

    Fabelaktig speil.

    Jeg har adward OG
    ny utfordring til
    deg på bloggen min,
    henger du med ?

    God helg ønskes.

    SvarSlett
  17. Lekkert Speil!
    Riktig god helg til deg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar