Lampeskjermer


Hvor får man tak i akkurat DEN lampeskjermen man leter etter? Klart man finner skjermer, men ofte koster skjermen 3 ganger så mye som selve lampen. Et loppefunn til en billig penge kan ofte bli veldig dyr...

I min søken etter hvordan eller hvor man kan lære seg å lage lampeskjermer selv, kom jeg inn på TV2's sider. Klikk deg inn på sidene og kos deg med gamle programmer og tips. Programmene er sendt på TV2 for lenge siden, men jeg hadde ikke fått med meg alt og koste meg klippene.



Denne produsenten hadde mange fine og jeg falt for noen med noter som jeg godt kunne tenkt meg. Selvsagt er dette en engros forhandler så der var det ikke noe håp.

Tror dere ikke man kunne fått til noe med gamle noter og en enkelt hvit skjerm? Fant denne på nettet men den var liksom ikke helt som den skulle være - den var så "plastikk" syntes jeg.




Det var masse rart å finne på nettet når det gjaldt lampeskjermer. Se her på denne film snutten og disse bildene litt lenger ned........- ikke akkurat min stil...

http://www.klikk.no/bolig/interior/article245490.ece







Til slutt ved å søke med French Linen fant jeg denne av metall .....


og denne sydd av et gammel laken med monogram - da begynte det å ligne på noe....



Som sagt - har noen tips om slike eller lignende lampeskjermer med gamle noteark eller laget av gamle kjøkken håndkler så si ifra!

Kommentarer

  1. Hei og tusen takk for kommentaren inne hos meg. Du skriver om mye artig på bloggen din, så jeg linker deg slik at jeg finner deg igjen.
    ha en fin dag

    SvarSlett

Legg inn en kommentar