Med beina i været!


Neida - overskriften er ikke så "vovet" som det høres ut som - og dette er heller ikke fortsettelsen på forrige innlegg som handlet om fransk undertøy. Jeg har bare satt i gang med et nytt maleprosjekt.
Her er et bord som trenger en liten ansiktsløftning. Brune og triste bord med ringer vil ingen ha, så da må malespannet fram igjen. Nå er i alle fall understellet grunnet. Det er da en begynnelse i alle fall. Tror dette kan bli riktig bra jeg - etter 2 -3 strøk til. Formen er fin og størrelsen er fin i alle fall.



Here is yet another piece of furniture that really needs a little make-up! Nobody would ever dream of having a brown table like this in their living room. I just had to find my brushes and paint again. I think this will look rather pretty with yet another 2 or 3 layers of white paint. The size is right and it has nice curvy legs, so I can’t wait to see it the finished result.





Kommentarer

  1. Åhhhh !
    DET kommer til å bli fint, det !
    Eh... men du... eh... HAR du det ikke litt rotete på kjøkkenet ditt ?!
    (Huff... jeg har ei venninne som sier at man må kjenne meg for å skjønne humoren min - men jeg klarte ikke å dy meg !)
    Sakene fra deg var kjempefine, ja ! Hadde jeg vært deg så hadde jeg aldri i verden solgt dem !

    SvarSlett
  2. Hehe festlig overskrift synes jeg, og bordet ser ut til å bli kjempefint.
    ...og så ler jeg enda over kjøkkenkommentaren til tante julie ;-D

    Onsdagsklem!

    SvarSlett
  3. Å så lekkert!
    Nydelige bein, gledar meg til å sjå når det blir ferdig!

    SvarSlett
  4. Det kommer til å bli kjempestilig, det bare ser jeg du. Den flotte formen på de beina... Lekkert.
    Men du er jammen ta meg en driftig dame du også ja, det enen prosjektet overlaper det andre, morsomt!!!

    Men du maser jeg nå, fikk du den bestillingen fra meg?? i så fall betaler jeg via nettbank i dag. Litt usikker da på porto?? Hjelp meg litt på vei er du snill...

    SvarSlett
  5. Med de beina blir det skikkelig lekkert :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Det kommer til å bli kjempe lekkert,stå på.

    SvarSlett
  7. Det er spennende å følge med på oppussingen og alle skattene du finner.
    Hilsen Sol

    SvarSlett
  8. Det bordeet var dødslekkert!;)Fine detaljer!Skulle gjerne hatt et sånnt her hjemme!

    SvarSlett
  9. Juhu... formene er i hus, og nå skal pengene være inn på din konto.
    Takk så mye for handelen, nå skal jeg sette lys i, og har ikke tid til å blogge... :-)))))

    SvarSlett
  10. Dette tror jeg blir fint. Også de fine detaljene da. I love it :)

    SvarSlett
  11. For et fint bord. Det kommer til å bli nydelig når det er ferdig. Gleder meg til å se det i interiøret ditt, for du viser det vel frem igjen senere håper jeg ? Ha en fin helg : )

    SvarSlett
  12. Livets vann,nei ! Det er mye værre enn DET, skjønner du ! Jeg har handlet STOFF i dag, jeg. Ellers er jeg vel bare løsemiddelskadet etter all malinga... det kan gi mange rare utslag, det .
    Og så er jeg så glad du ryddet på kjøkkenet !

    SvarSlett
  13. Bordet kommer til å bli kjempefint, mine foreldre har makent, jeg kan jo ymte frempå at de bør bytte det ut.
    Klem..Ellen

    SvarSlett
  14. Det ble knall!!! Så vakre bein det har og fine ornamenter. Kikket på funnene under her også, så mye fint du legger inn i nettbutikken!
    Elsker jo gamle skatter.
    Tar meg en tur inn etterhvert..

    Ha det godt!
    Klem Aina

    SvarSlett
  15. Vad spännande att få se detta klart, kommer bli så vackert med dessa svängda ben och vackert blommönster, klem VIOLA

    SvarSlett
  16. Heisann...
    Nei du, ingen vil ha hvite ringer på sine bord - jeg har, men prøver å skjule de, en dag kommer det nok maling istedet...
    Bordet ditt blir nydelig - blir arti å se det ferdig...
    Ha en koselig 1 søndag i adv.

    Klem Mita...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar