Drømmer til salgs!

I går fikk jeg en hyggelig e-post melding fra min gode nabo i Frankrike og fikk plutselig så lyst til å reise! Vi får jo brukt huset i Frankrike så alt for lite, men nå er billetter bestilt og snart blir det tur - bare vi kommer litt nærmere våren. Vi har sett på TV om uværet som har herjet på Spanskekysten og i Frankrike - og det er ikke fritt for at vi har vært litt redd for det gamle taket vårt... Det ser ut til at det har gått bra heldigvis.

Jeg hygger meg ofte med å gå inn på forskjellige nettsider med hus til salgs - bare for å leke litt med tanken om hvordan man kunne pusset opp de forskjellige ruinene! Tror ikke det blir flere hus på oss nå - det holder med et hus som måtte taes helt fra grunen av! Vi skal nyte det framover nå.

Her er noen få jeg fant som kunne vært noe! Det er lov å drømme!

Yesterday I got a pleasant mail from my lovely next door neighbour in France. I suddenly felt the urge of going to France and see my home there again. Well, tickets have been ordered and we will go soon – we are just waiting for a little warmer weather” We have been reading about the storms in Spain and in the south of France and we have been afraid something might have happened with our old roof. Fortunately our neighbour said she could see no damage so far.

Sometime I look through the web sites just for fun – looking for some nice old ruins… We are not going to buy another derelict house – we are just going to enjoy the one we already have restored now. Dreaming is free so I look at all the poor old building that are for sale and dream of how I could have restored them – without even thinking about the budget!

Kommentarer

  1. Wow,har dere restaurert alt fra grunnen av. Håper å få noen smakebiter etterhvert....

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere har hatt litt av en jobb der, ja. Selvgjort er forhåpenteligvis velgjort !
    God tur, når dere enn drar og fortsatt god helg.

    SvarSlett
  3. Waw! Gorgeous homes!!!! My dream is to buy a country home in the South of France! But it's only a dream....I haven't a home in Italy...may be it'd be better to have one here first! Dreaming is free!
    Have a nice week end!
    Hugs
    Vale

    SvarSlett
  4. Liker å dra litt rundt sånn sm taterfolket jeg :-) finne nye plasser, oppdage nye steder og se ting en ikke har sett førut. Dessuten tror jeg at et hus så langt borte hadde blitt en stressfaktor for meg på en måte..
    og penger ja, det var det hinderet også vet du...

    Kopiere bilde av den sofaen under her jeg også ja, for dette bare må vi da prøve på i sommer. hammer, sag og litt villige greiner???

    God søndag til deg vennen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar