Fra det ene til det andre .....



Med et byks var jeg tilbake fra det syd-franske til det nordiske og høst/snart vinter....

I år skal jeg spandere på meg en jule-bok har jeg bestemt.

Julen begynner egentlig ikke for meg før etter julemarkedet på Folkemuseet - med den virkelige innspurten lille julaften. I år derimot skal jeg ha litt førjulskos med Ernst. Juleprogrammene hans forrige sesong var virkelig koselige - og siden det nå er kommet en julebok med Ernst skal jeg kanskje, kanskje begynne julen litt tidligere.

Boken er å kjøpe på Capris for Kr 132.-

Har du lyst til å se episodene fra 2008 kan du se dem på TV4 Anytime. Det koster bare 49.- pr mnd. å abbonere. Du kan se masse andre fine programmer også!


With a big jump I am back in Norway and colder weather, which automatically made me think of Christmas. I am usually not preparing for Christmas until much later, but this year I am going to snuggle up with Ernst..... (known from Swedish television). Last year his Christmas programs were wo cosy, so when I discovered that Ernst had made a book about Christmas, preparations and celebrating the holidays, I decided to start a little earlier than usual. The book is for sale at Capris for Nok 132.- (€ 16,50)

Kommentarer

  1. God morgen....
    ja det var vel litt av et sjokk det kan jeg tenke meg....men er heldigvis ikke kommet noe snø ennu da...
    ha en fin dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  2. Tack för tipset! Ska absolut följa med på Ernst på tv om det är julprogram. Det har jag helt missat! Vet du när de börjar? Kram alexandra

    SvarSlett
  3. Ernst har eg aldri høyrt om?
    Du må ha ein flott dag!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  4. ...elsker Programmene til Ernst,men har dessverre ikke tilgang på kanalen lenger...sukk..men takk for tipset om boken,da kan jeg jo kose meg med god Ernst-stemning allikevel!!
    Hurra for Ernst;-)

    SvarSlett
  5. Mellom oss elsker jeg den mannen,vel ihvertfall progammene hans. Så takk for boktipset..jeg skal rett inn å bestille:o)God helg!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggeleg kommentar hjå meg!!

    Likar meg her inne på bloggen din:)

    Anita

    SvarSlett
  7. hmm.
    har ikke hørt om ham jeg;)
    skal sjekke you tube,
    takk for tips.

    SvarSlett
  8. Ja, Ernst er det nok mange som ville vært med å "dele" på...:))
    Jeg kjøpte boken i Gøteborg her tidligere i høst. Riktig hyggelig førjulsbok.
    Likte skapet i forrige innlegg jeg..:)

    Hilsen Mariann

    SvarSlett
  9. Hei igjen! Flere bilder ved siden av hverandre sier du?? jeg lager ikke innleggene mine på blogger,men på noe som heter windows live writer...mange flere redigeringsmuligheter der,blant annet lages bildene så store du vil...spør meg ikke åssen jeg klarte å komme inn på wlw,fikk nok litt hjelp selv så data-ukyndig som jeg er...skal prøve å komme med en oppskrift etter hvert....
    uansett:lykke til om du skulle bli fristet til å prøve!!!

    SvarSlett
  10. Velkommen hjem igjen ! Kune godt tenke meg den boka ja, skader jo heller ikke at Ernst er en kjekk kar å se til :-)
    Pleier du å være på Julemarkedet på folkemuseet ? Pleier ofte å få det med meg siden vi bruker å dra på julebord til Oslo rundt 1. søndag i advent. Hvilke helger er det i år ?

    Ønsker deg en deilig fredag :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Legg inn en kommentar