Mer farger!


Jeg så en gammel slitt stol på en eller annen internet side for lenge siden. Det var en gammel, stor og mørk kurvstol med en gammel heklet fargerik pute. 

Jeg har hekling på hjernen for tiden - og det bildet dukket plutselig opp igjen, inne i mitt hode.  Jeg hadde lyst på en slik kosestol. Jeg er et godt stykke på vei til å lage meg en egen koselige bohem krok nå. 


Min versjon av den fargeglade puten er ferdig! 


Jeg tror jeg skal male en litt større og dypere kurvstol svart, og plassere puten i den.  Jeg liker den avslappede bohem stilen veldig godt.  Hvitt er fint, men med jevne mellomrom blir jeg sulten på farger - og farger er flott mot svart.   Er det det som kalles splittet personlighet - i så fall lider nok jeg av det!

Ha en flott uke alle sammen!

Kommentarer

  1. Hei!
    Koselig å besøke bloggen din. Det gir meg alltid inspirasjon til å gjøre noe kreativt. Så oppkvikkende med en heklet pute i friske farger. Det kan trengs i den norske vinterkulda. Jeg er nemlig en snartur i Norge. Ønsker deg en fin og skapende uke!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. hahaha-fritert molly!!Den var god;)
    Ps!Fargerikt og fint hos deg idag-skulle virkelig ønske jeg kunne hekle...og det burde jeg jo-oldemor som jeg er...
    Klem herfra

    SvarSlett

Legg inn en kommentar