Jippi - marked igjen!

Bitt av markeds-basillen ble jeg forrige helg - og nå er det jamen alt helg igjen snart.  Gjett om jeg gleder meg - jeg skal nemlig på Kremmertorg i Begnadalen denne helgen. Bilen er tømt for skrot (en skjelden begivenhet forresten...) så nå er det PLASS!  Håper på like god fangst som etter bruktmakedet på Hensmoen forrige helg. 



 

Har dere ingenting på programmet så kan det være et tips å ta en tur til Begnadalen - om ikke annet så for turens skyld og atmosfæren. 



Verdens beste lapper selger de der også :-)

Bildene er lånt fra Kremmertorgets egne sider

Kanskje vi sees der?

Kommentarer

  1. Ser alldeles herlig ut!! Skulle gjerne vært der;)

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  2. Kos deg, det høres flott ut. Ser at de averterer flere bruktmarked/loppemarked i distriktet i morgen men da har jeg ikke bil...får satse på å komme av sted neste helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. God jakt og hils Edel!
    KLEM fra Hanna

    SvarSlett
  4. Hørtes kjekt ut, skulle så gjerne vært der, men lang vei. Kos deg, og god helg. Klem.

    SvarSlett
  5. Kjempekos og spennende med sånne markedsdager. Kos deg!
    : )

    SvarSlett
  6. Takk for informasjonen! Jeg kommer..

    SvarSlett

Legg inn en kommentar