Kveldsarbeid

Her pakkes det opp i kveld, jeg fotograferer og legger ut ting for salg på web shop bloggen min.


Jeg har mange - skal /skal ikke avgjørelser å ta. Noen ting vil jeg har selv, andre kan jeg selge. Man trenger jo ikke to av alle ting heller.


Jeg ser alltid etter hvitt porselen - eller blått og hvittDet er ikke veldig mye blått og hvitt i porselen på markedene i Frankrike - derimot er det en god del hvitt.


Fil de fer og kurver er andre favoritter.  Denne gangen fant jeg også en flott gammelt fuglebur. 


Emalje er jeg svak for - gjerne blå eller hvit emalje. 
Saltkaret jeg la ut i går er solgt med en gang så det er visst flere som liker emalje. 

Kommentarer

  1. Underbare ting. Jeg hadde gjerne hatt en porselensfjøl. Må kikke litt til. :)

    SvarSlett
  2. Åh så mycket fina saker du fått fatt i!
    Vill ha allt!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ så mye fint du har funnet... mange flotte skatter =)

    Klemme r

    SvarSlett
  4. Her var det mye nydelig, nesten vanskelig å velge, men skjærebrettet..og emaljerte ting er også så fint...og fil de fer..

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  5. Woooooooow her var du mye lekre saker ja :) Vakkert!
    Ønsker deg en deilig kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for fin kommentar! Så lekre ting! Skjerefjøla og fugleburet kan GODT få flytte hit til meg! Skal du selge dei?

    God natt!
    Klem E :)

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Tusen takk for fine ord, og hjertelig velkommen som følger! Kjempekoselig at du likte bloggen min :)
    Spennende med nye bekjentskaper i blogglandia, og her var det jo masse lekkre saker å titte på!!
    Klem fra Lise

    SvarSlett

Legg inn en kommentar