Inspirasjon


En blogg jeg henter masse inspirasjon fra er Containergirl. 
 Her legger Gunda M &Co ut bilder fra det de får inn på Bruktbo i Stjørdal.  Noen ganger får jeg lyst til å kaste meg i bilen og kjøre til Stjørdal uten tanke på kilometere og dieslpriser!  

Se bare på disse morsomme bildene.  Do setet kan jeg se for meg som ramme for speil på toalettet eller badet.  Hadde ikke det vært morsomt da?  Se seg selv i dass - bokstavelig talt....



Herlig oppdekning til en lun og triveliv fest. 
Hadde jeg hatt disse koftene hadde jeg kunnet sy mange fine bløte puter.......

Stikk innom kontaineren dere også - og la ideene få fritt spillerom.  Dere som bor i relativ akseptabel nærhet kan jo bare kaste dere i bilen dere. 



Kommentarer

  1. Hei og takk for at du deler containergirl med oss.
    Tenk at vi kastet toseter-utedoen med lokk! Kom ikke på for ca 8 år siden at det kunne bli et speil:-)
    Akk-ja.
    Veksthuset var bare en drøm - sukk. Har du mulighet for å kjøpe det?
    Ha en flott uke videre!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. hihi, heia der ;)

    så artig du finner Containergjengen inspirerende da, kjempemorå å se Brocante ;)))
    e dogreiene står i butikken enda, litt tungsolgt til 150.-kronasjer men kanskje nå som jeg har blogga det og du da...

    herlig bilder fra huset under her, det hadde vært noe å hatt stående i hagen du!!!
    Containergirl

    SvarSlett
  3. Lige en blog efter mit hovede, den må jeg straks over og besøge!

    Fy skam dig, vil du klippe i de skønne strikkede trøjer, dem vil jeg give en halv arm for!? Hmmm....

    Klem
    Helle

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Jeg er selv ivrig leser av Containergirl sine innlegg. Alltid noe kjekt å se der inne. Skulle ønske jeg bodde nærmere.....

    SvarSlett
  5. Ja Gunda damen imponerer meg veldig... og jeg har også veldig lyst å kaste meg i bilen mange ganger.. hun har så mye fint inni butikken sin..

    Klememr =))

    SvarSlett
  6. Mykje herleg å sjå der ja, har mang ein gong hatt lyst til å køyre dit eg au! Men i lengste laget... Og kling må eg baka, veit du. Blir ikkje jol utan her oppe:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar