Julemarkedshelg



I går la vi ut på tur til Basnes/Hemnes på julemarked.  Det burde dere gjøre også - det er åpent i dag og!








Det var en kjempekoselig opplevelse med salgsboder på låven - kafe, baking i bryggerhuset, salg av julenek, en elevgruppe fra Aurskog hadde fotografering og salg av julekort, ja i det hele var det en flott ramme om julemarkedet. 


Mia fra Mias Landliv var der med alle sine flotte håndarbeider, og det var veldig hyggelig å endelig å få møte henne.  Hennes blogg står aller øverst på min favorittliste!  Tusen takk for en hyggelig prat Mia!  Bare ta en titt på alt det fine!

Frister det ikke med en liten kjøretur til Basnes da? 

I dag skal vi fortsette markedsrunden og vi forbereder oss til en tur til Vøyenvolden Gård !

Kommentarer

  1. Det kan jeg absolutt skrive under på, at er verd turen!!!

    Fantastisk flott dag:) Dumt jeg ikke viste hvem du var...men det kan bli en annen gang...

    Flotte bilder du har tatt! Jeg bare gikk og sugde inn inntrykk...først på vei hjem kom jeg på kamera...Jeg som hadde sørget for at batteriet var oppladet og minnebrikken tom....

    Smil fra Torunn

    SvarSlett
  2. Det er tida jeg savner mest... Takk for di koselige bilder!

    SvarSlett
  3. Hei igjen! Det var så koselig at dere tok turen til Basnes på lørdag, og det var hyggelig å endelig få hilse på deg! Og du har jo laget et kjempekoselig innlegg fra markedet også. Jeg har linket til det i mitt siste innlegg (jeg har ikke fått tatt så mange bilder selv). Du har fått fram den koselige stemningen i låven så bra (dog, ingen "ser" at det er 10 kuldegrader inne...)

    Lykke til med julemarked på Folkemuseet. Det ser ut til å bli en kald helg neste helg også, så det gjelder å kle seg godt (jeg klarte meg overraskende bra).

    SvarSlett

Legg inn en kommentar