Tips til julemarkeder og spennende arrangementer før jul!

Det er fremdeles en stund til jul og flere helger med mange spennende arrangementer fremover!
Jeg tenkte jeg skulle lage en liten liste her på bloggen min med forskjellige julemesser og ting jeg kommer over!  Jeg tar gjerne imot tips!

Fra Mia's Landliv fikk jeg vite om julemarkedet på Basnes Gård (Aurskog).  Markedet har egen blogg - så klikk dere inn og finn ut mer.  http://basnes.blogspot.com/

Bildet er hentet fra bloggen og viser kafeen i låven



Lørdag 27. november 10-18
Søndag 28. november 10-18
Lørdag 4. desember 10-18
Søndag 5. desember 10-18
Ca 1 times kjøring fra Oslo

Det blir lagt ut linker i venstre sidefelt ettersom jeg får lagt inn flere markeder.  Klikk på bildene så kommer dere til hjemmesidene eller bloggene.


Kommentarer

  1. Jaaaaaaaaaa.. herremin så smart:)

    Nå er det ingen unnskyldning for å ikke dukker opp. Har vært borte en stund men sniker litt tid til å blogge igjen. Så mange fine innlegg du har!

    Ønsker deg en strålende wekeend.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så lekkert sted! :)

    Herlig at du tipser om markeder.
    Her i lille Lardal i Vestfold er det julemesse i gymsalen 4. og 5. desember. Hjemmeside:
    http://www.lardal.webs.com/

    Vet ikke om dette kanskje blir litt utenfor allfarvei, men kanskje du har flere lesere enn meg fra Vestfold? :)

    Stor vinterklem fra Huldra

    SvarSlett
  3. Hei du :-)

    Ja, jeg har lukket den, har jeg ikke det da ?!
    Har ikke peiling på dette her, jeg - men jeg inviterte deg med på lasset, så det er forhåpenteligvis derfor DU kommer inn på den....?

    Håper jeg :-)

    God helg til deg !

    SvarSlett
  4. Så spennende! Jeg gleder meg til å se alt som skjer fremover mot jul. Kjempebra initiativ. Desverre vet jeg ikke om noe som ikke allerede er listet opp hos deg.
    Ønsker deg en fin søndag:)
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  5. Takk for en interessant blogg

    SvarSlett

Legg inn en kommentar