Jeg svinger kosten igjen


Endelig er jeg kommet i gang igjen etter jul - det har jamen tatt sin tid.  Flere mindre møbler har jeg plukket fram,  og nå har jeg i alle fall kommet så langt at jeg har gått over dem med klut og vann og sandpapir - og et strøk grunning. 





Når man først er kommet i gang er liksom jobben allerede halvveis unnagjort.  Skulle bare ønske at jeg hadde et større arbeidsrom, for det tar lang tid når man bare kan ha et par ting til tørk av gangen. 

Men, i morgen er det lørdag og fridag, så da kan jeg sikkert få malt et strøk til! 


 

Kommentarer

  1. Gøy med malingsprosjekter:0)
    Ser kjempe fint ut.
    Lykke til.
    Ha en god helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Du har verkligen full rulle på nu! För några dagar sedan presenterade du de där möblerna och nu har de ny färg på - de ser fina ut! Jag vill också ha ett sådant litet bord...

    Ha en skön helg och jobba inte fööööör mycket med målningen!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett

Legg inn en kommentar