Rammer

Jeg skal snart på kurs i å lage rammer - noe jeg gleder meg veldig til. 




I dag var jeg en liten tur innom Home & Cottage og så disse artige rammene.  Til våren må jeg nok ta en titt på låven.  Kanskje ligger det noe jeg kan bruke der?  Innen dess har jeg jo tilegnet med kunnskapen som skal til for å lage dem også..... Jeg skal jo på kurs i innramming må vite! 

Jeg ser for meg noen værbitte rammer rundt bilder av gamle hus - kanskje med en liten rusten nøkkel festet på rammen.  Eller kanskje bilde av en flott hane og høner med en liten fjær på rammen?  Masse morsomme tanker her i dag.

Og for dere som heller vil kjøpe dem så har Home & Cottage mange flotte, store og små bilder - og speil -  som disse.

Kommentarer

  1. Oi, dette kommer til å bli kjempebra! Det er så mange vakre, gamle rammer, og da kan du jo kanskje lage noen riktig flotte med gamle materialer?

    Spent på å se resultatet!

    Marie

    SvarSlett
  2. Hei, TAkk for koselig hilsen. Rammer er spennende blikkfang. klem Siv

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg misunnelig, for dette kunne jeg hatt lyst til å lære også.

    SvarSlett
  4. Lykke til på rammekurs, håper du finner råstoffer på låven!!

    Takk for herlige linker og inspirasjon her inne ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar