Forrige ukes Allers


I hele år har Allers hatt en fast artikkel om gamle ting.  Journalisten Mette Line har lånt en del ting av meg og beskrevet dem i en god del av disse artiklene. 
Her er forrige ukes utgave. 


Noen ganger er selvfølgelig tingene solgt før artikkelen kommer på trykk, men ofte har jeg i alle fall noe lignende på lager.  Det tar jo noen uker mellom fotografering og trykking. 


Mette Line er stadig på utkikk etter noe å skrive om, så har du et tips om en leilighet eller hus eller hytte du kunne tenke deg å vise fram så ta gjerne kontakt!  Hun skriver for flere av de norske interiør og hyttebladene og gjerne da om interiør, gjenbruk og gamle ting.   

Kommentarer

  1. Jeg bar lagt merke til at det ofte er dine ting som er på trykk. Artig spalte som er det første jeg leser om jeg kjøper Allers :-9

    Ønsker deg en fiiin tirsdag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Legg inn en kommentar