Lys opp i høstmørket


Tenk - det er helgen for det store loppemarkedet i Drammen i dag - og jeg har ikke vært der og skal ikke heller.... 
Har jeg blitt vaksinert i Frankrike - uten å være klar over det tro?
Dagen i dag skal brukes til å pakke opp alt jeg har med hjem fra Frankrike og til å legge en del av det ut for salg i web butikken.  Det kommer mange ting utover dagen så titt innom av og til!



Gjenbrukslampen legges ut først.  Jeg er veldig spent på mottagelsen av denne. 


Det finnes jo flere leverandører av lignende lamper i industristil, men denne er helt unik og laget i kun et eksemplar - og ikke minst av gjenbruksmaterialer som ellers ville endt på skraphaugen. 

En liten runde på google, og jeg fant disse eksemplarene...






Alle er tøffe lamper som lyser flott opp i interiøret!

Med det triste været vi har i dag trengs det jamen litt lys.  Var vi ikke lovet fint vær i helgen da? Nåvel - vi får kose oss inne da.


Kommentarer