Sjarmerende slitt kjøkkenbord

Jeg har tatt inn et gammelt sjarmerende kjøkkenbord.  Jeg er nok litt usikker på hva jeg skal gjøre med det.  



Har veldig lyst til å beholde det, men så var det plassen da!  





Vi får se om noen vil kjøpe det - hvis ikke rydder jeg en plass til det.  Skal jeg beholde det vil jeg nok male understellet grått og la platen være som den er tenker jeg..... Foreløpig har jeg bare skurt det, så får ideene modne litt. 


Er det ikke utrolig sjarmerende med de fine beina?  


Størrelsen er slik at bordet kan være kjøkkenbord, et lite skrivebord eller kanskje et avlastningsbord....  Utallige muligheter her.  

Kommentarer

  1. Nydelig bord :) Hadde passet inn i stilen min.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fint bord! Likte veldig godt både bordbena og skuffen. Sjarmerende ja :)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Hyggelig å stikke innom deg. Dette var et nyydelig bord! Og er det ikke plass, så lager man plass. ;)

    Klem Marlene

    SvarSlett
  4. Det var lekkert. Hadde vært fint i svart høyglass med glassknott på skuffen , men også hvitt og slitt. Her er det mange muligheter ja.

    SvarSlett
  5. Noe så flott ville jeg aldri ha kvittet meg med :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar