Håpløsheten senker seg

over en stakkar med husbank-hus.  Jeg kan ALDRI få plass på soverommet mitt til et slikt underverk!  I Block Watne's verden fantes det ikke rom for denslags sløsing med plassen.  Korridorer derimot var det nok av.  

Det blir liksom ikke det samme da - å ha denne i gangen....



Tenk å ha en slik chaise-longue dandert sånn omtrent midt på soverom-gulvet da!  

Jeg ser det for meg.... MEG lett henslengt der med pudderparykk og korsett, ventende på at tjenestepiken kommer med silketøflene! 

Er det flere som har det slik?

Når jeg tenker etter kan jeg godt klare meg uten både pudderparykk og korsett....

Kommentarer

  1. Så dumt at den ikke passer hos deg. Den er utrolig flott! Faktisk hadde den passet perfekt på soverommet vårt her i Frankrike. Det er kjempestort og mangler noe helt spesielt...
    God søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Jeg kan se det for meg, og kan også se for meg at i digre gamle hus ville elegansen blitt fulgt av neglesprett *S* *S*
    Man får sjelden i pose og sekk.
    Vakkert ville det vært, og det kommer jo sommerdager med milde vifting i tyllgardninene også. En gang......
    God uke fra Liv

    SvarSlett
  3. Hehe, er du sikker på at du ikke kan slå ut en vegg eller to, så du kan kvitte deg med en korridor? Lekker, lekker sofa det der :-)

    Marie

    SvarSlett
  4. Morsomt innlegg. Den hadde nok ikke gått inn her heller. De tingene der er ikke laget for normale, norske hjem, men nydelig var den.

    Klem Bente

    SvarSlett

Legg inn en kommentar