Stolen som ble grå

er ferdig! 

Jeg var i tvil om den skulle bli hvit, grå eller svart.  
Den ble altså grå.

Putene trakk jeg med et kraftig bomullsstoff jeg hadde kjøpt i Frankrike en gang. 
Det var altså dette det skulle brukes til da....  
Det er nemlig ikke alltid jeg vet hva jeg skal med stoffbitene - jeg tenker bare "det kan saktens brukes til noe". Det kan det jo som regel også.  

Putene er løse og trekkene har glidelås - så de kan taes av og vaskes.




Slik var den!


Ikke så veldig spennende trekk heller.



Nå skal jeg brygge en kopp te, sette meg ned - og ikke gjøre et slag mer i dag.  




Tingene som kom så langt som til gangen i dag skal få stå der i natt - de løper ingen steder.  
Mer jobb venter - men det får bli en annen dag. 

Kommentarer

  1. Stolen ble nydelige. Du er flink! Elsker den gråfargen. Har brukt den(eller veldig lik) til flere ting. Nei tingene går som regel ingen veg.
    Ha en fin ny dag.
    Randi

    SvarSlett
  2. blei knall fin asså... så flink du er.. :)

    SvarSlett
  3. stolen ble kjmepefin... så flink du er... Ønsker deg en fin dag =)

    klem Kerstin

    SvarSlett
  4. Grå var nok den rette fargen, kjempefin. Kos deg videre med dine gjøremål, og ha en flott uke...klem

    SvarSlett
  5. Å, stolen ble bare nydelig. Trekket var fantastisk fint. Flott jobb du har gjort.

    Klem Bente

    SvarSlett

Legg inn en kommentar