Mer tips for gjenbruk av gamle broderier


Inspirert av den broderte puten min søkte jeg litt på nettet for flere ideer og fant disse helt fantastiske møblene!  
Dette er nok for viderekommende og de med et STORT lager av broderier å ta av.  Så mange har jeg ikke så for min del blir det kanskje et stolsete og et par puter til.  

Hadde ikke hatt noe i mot en slik stol eller en sofa som ser slik ut!
Man kunne vel helt sikkert si at en slik en har i alle fall ikke naboen.  






En brodert Mona Linsa har jeg visst liggende enda - vi får se hva det blir til med henne da! 





Ganske kule ting - ikke sant? 




Kommentarer

  1. Du store tid - dette var feomentalt flott! Jeg blir sååå inspirert av slike bilder. Har et puteprosjekt på gang oppe i hodet, men det er ikke kommet til symaskinen ennå :)

    SvarSlett
  2. Dette var jo bare utrolig gøy ! Kjempemorsomt å la de gamle broderiene få nytt liv på denne måten :-)

    Ønsker deg en fin ukeslutt :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Her var det utrolig mye kreativt og morsomt. Jeg liker imidlertid din sofapute aller best!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar