Enda flere skatter


Denne flotte gamle fem-armede lysestaken kjøpte jeg av en dame jeg besøkte lørdag.  Dette er gammel stake - i alle fall 100 år gammel. 
Hun selger bare på messer og til enkelte utvalgte, pluss engros!  Det var så urolig gøy å se show-rommet hennes! Og - det beste er at jeg er velkommen tilbake!  Neste gang jeg er på ferie skal jeg dit igjen - garantert. 

Hadde bare turkise lys - men de står da i stil til min flotte Buddah som også er en gammel fin en.  
Legg merke til veggen i TV stuen vår - jeg elsker den.  Fineste veggen i hele huset!


Av en engelsk dame som jobber hjemmefra kjøpte jeg denne fotskammelen.  Jeg pleier ikke kjøpe stoppede møbler, men denne var trukket om og var fin og ren.  
Her skal mine føtter få hvile seg etter lange dager på loppemarkeder!
Trukket med et gammelt stramei-broderi er den fargerik, uhøytidelig og morsom.  
Hadde for en stund siden et helt innlegg om slike møbler trukket med broderier - nå har jeg en selv! Er den stygg eller fin - er ikke sikker selv, men kul er den i alle fall....


Kommentarer

  1. Kjempefint! Kult med slike gamle saker som får et 'nytt liv' (:

    - L

    SvarSlett
  2. nydelig lysestake :)

    ble jo fint med turkis lys :)

    SvarSlett
  3. Den lysestaken var nydelig. Hele bildet var fantastisk fint.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    For en utrolig nydelig lysestake:) den var fantastisk!
    Fortsatt god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Hei, WOW for en utrolig nydelig stake - likte også den broderte minipuffen:-) klem Siv

    SvarSlett

Legg inn en kommentar