Sofabord på kjøkkenet

 Da vi kom hit til Frankrike for ca 6 år siden hadde vi ingen møbler og handlet de aller første tingene vi har hos en lokal antikkhandler.  Siden har prisene steget til det  dobbelte av det vi betalte dengang.  


Dette bordet har vi på kjøkkenet - vi har nemlig plass til en sofakrok på kjøkkenet.  Jeg elsker dette grove gamle bordet med to forskjellige skuffer! 



Noen hakk og små skjønnhetsfeil hører med.  


I dag skal vi på marked i Ceret og handle mat osv.  Etterpå skal jeg til en dame som selger antikk engros! Det gleder jeg meg til.  Jeg leter etter flere kirkestaker som alltid. Det hadde hun visst ikke, men jeg skal nå i alle fall se om hun har noe annet...

Kommentarer

  1. Hei!

    Det var herlig gammelt bord:) skjønner at du er glad i det!
    Ha en strålende dag på markedet:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Legg inn en kommentar