Vintage Marked på Eidsvoll 28. og 29. April


En dag fikk jeg en hyggelig telefon fra en dame som inviterte meg til å delta på Vintage Markedet som skal gå av stabelen på Eidsvoll siste helg i April!  

28. og 29. april blir det marked i Stallgården - gratis inngang fra 11.00 til 17.00 begge dager.  

 For meg som er vant til kuldegrader og ute-stand på Folkemuseet før jul, blir dette som fortsettelse på ferien! 

Selvsagt sa jeg ja takk til innbydelsen!  
Den snille samboeren min stiller opp som sjauer så det skal vi nok klare selv om jeg bare har en uke å gjøre meg i stand på!  Her må nok koffertene hardpakkes før hjemreisen i morgen! 


Sees vi kanskje på Eidsvoll da?
Gleder meg, gleder meg, gleder meg.....



Kommentarer

  1. Dear
    It is nice to go to this vintage market . You have time to prepare .I wish to you to enjoy these two days !I wait for many photos.
    Have a nice day
    Olympia

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så gøy at du er blitt bedt med:) hadde vært kjempe gøy å tatt turen dit!
    Herlige blomster i sink-balje!
    Ha en god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett

Legg inn en kommentar