Flere deler til mitt servise



På lørdag var jeg på kjøretur til Slidre for å hente disse flotte delene til mitt blå og hvite Egersund servise.  Fra gården i Etnedal til Slidre tok det meg ca en time, men det var en nydelig kjøretur og jeg nøt hvert minutt av den.






Ikke bare fikk jeg med meg mange fine ting - men jeg hadde også en veldig koselig stund og prat med Inger fra Mor Ingers Hus!

Inger bor på en veldig koselig plass med masse sjarm og jeg fikk komme inn å se på huset hennes, og ble traktert med kaffe og kake i hennes nye utestue!  




Så kjekt å treffe andre bloggere!  
Stikk innom Inger og hennes Loppis dere også hvis dere er på hennes kanter - det er godt skiltet fra avkjøringen på E16.  

Kommentarer

  1. Hei!

    Det er bare utrolig fint, nydelig farge:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Nydelig servise, liker også hvitt og blått porselen veldig godt!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Så bra at du fant en skatt :)

    Takk for kjempefin `reklame`for bloggen min.

    Klem Inger

    SvarSlett
  4. Hei hei:)

    Såå koselig det var her da.Og så er du venn med skjønne Ingers hus forstår jeg. Så koselig.

    Dette service var bare helskjønnt. Så lekkert.
    Jeg vil gjerne følge deg videre og. :) Og velkommen til meg. :)

    Ja du trenger ikke ta Mitmiddel med deg igjen fra Frankrike. Det fins her i Norge Og :) hihi...

    Jeg ønsker deg en fin ny uke Så blogges vi:)
    Klem fra Margareth

    SvarSlett

Legg inn en kommentar