Pianokrakken også!

Jammen ble det ikke også "ny" pianokrakk!  Når redskapen ligger fremme er det litt enklere å få gjort noe.



Alt kan jo ikke være rødt heller - så denne ble blå!  

Slike brune møbler ser ofte triste og slitte ut.  Jeg pusser dem med veldig fint sandpapir og går grundig over med møbelpuss med litt farge, deretter tørr rein klut.  Det er ikke alltid man trenger å male tingene for å gjøre dem fine igjen.    

Møbelprodukter kjøper jeg med fra Frankrike, der er det store flasker til en mye rimeligere pris enn her.  De har jo masse av det vi kaller "by-møbler" som er i nøtt og eik og andre brune tresorter.  Utvalget i produkter er stort og variert.  Kjekt å ha når jeg skal fiffe opp et møbel.  

Ellers ser dere kanskje bunken med interiørblader? Jeg forbereder meg til julemarked og tenkte jeg skulle ta med blader.  Det var ganske populært på Eidsvoll markedet - solgte dem i slike bunker med 5 forskjellige norske og utenlandske. 

For de som lurer på hvilket marked jeg snakker om, så er det Julemarkedet på Norsk Folkemuseum som starter til helgen. 

Kommentarer