Den vakreste julepynten


Den aller vakreste julepynten for meg er den som har gjennomlevde flere generasjoner og som har en historie.  Det gjør ingenting om pynten er litt slitt og medtatt - det er hele sjarmen!



Det blir ingen design-jul hos meg i år heller.  Jeg gleder meg til å plukke frem den gamle pynten.  


Les om disse vakre tingene av papir i Hem och Antik - forøvrig mitt favorittblad! 
Bildene er lånt fra bladet.  

I dag skal jeg pynte litt hjemme - må bare ha en kaffe til og et stykke av fruktkaken jeg bakte i går kveld! 

Kommentarer

  1. Så fint ! Enig med deg i at den gamle julepynten er den vakreste . Ønsker deg en fin dag !

    SvarSlett
  2. Alla gamla saker är härliga!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  3. Jeg er så enig, så enig! Det gamle er det vakreste.

    Angående ditt spørsmål om julemarked på Basnes, så ble det dessvere ikke arrangert noen i år. Arrangørene valgte heller å satse på julemarkedet i Aur Prestegård på Aurskog. Jeg fikk tilbud om å være med, men fikk det dessverre ikke til. Kanskje neste år...?

    SvarSlett
  4. Så herlig:)
    Gammel Julepynt er det vakreste, så her var det mye flott:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Legg inn en kommentar