Det er bare å innse...

- jeg rekker det ikke! 

Alt jeg har på lager som jeg hadde tenkt å pusse opp, male osv - det har hopet seg opp -  og jeg må bare rydde ut noe.  Derfor kommer det en ny annonse på Finn.no. 








I første omgang selger jeg dette fine gamle skapet - en koselig gyngestol (som jeg hadde tenkt skulle blitt svart...) og et stort rokokko salongbord (..har malt utallige av denne typen..) 

Ikke se på alt som er rundt - har bare knipset i full fart i roterommet i kjelleren!

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40530178


Kommentarer

  1. For et flott skap! Det var kjempefint!

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  2. Lykke til med salget, nogen gange må man bare rydde op!

    Klem Helle

    SvarSlett
  3. ååå, jeg la også min elsk på det skapet :)

    Mine stakkars pelargoniaer har nok bitt både glemt og forømt.. Hehe. Men det har nå gått bra :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar