Flisespikkeri

Jeg har mange svakheter - en av dem er fliser, gjerne gamle sådanne!
Inni hodet mitt lager jeg de flotteste flisbelagte ting!  
Det må mest bli i hodet for jeg har sluppet opp for vegger og gulv dessverre.....



Er de ikke helt lekre?  
Satt sammen av rester og gamle fliser - slike som man ikke finner lenger i butikkene?




Det er noe med fargene og mønstrene på de gamle flisene som man visst ikke klarer å produsere lenger - hvorfor ikke forresten???







og får man rester av restene kan man vel finne en råd for dem også!
Lykke til med puslespillet!


en del av bildene er funnet her: 

Kommentarer

  1. De blå glisende var kjempe fine:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Gamle fliser er bare så fine.
    Da jeg såg innlegget ditt, kom jeg på at jeg fant ett par gamle spanske fliser i en nedrast grotte i Guadix. Må jammen se om jeg finner dem igjen.

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Jøss- det var masse flotte fliser på en gang!
    DE blå? helt klart min favoritt...nydelige...

    SvarSlett
  4. Oi! Stilig! Dette ville jeg aldri ha kommer på selv ;-) Kul inspirasjon. Håper dagen blir fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar