Vårens vakreste bok

Hulda tipset meg om dette boken, som jeg straks bestilte.  


Nå er den kommet og jeg har sjelden vært så fornøyd med en bok.  
Jeg blar, og blar og ser hele tiden noe nytt.  
Den er virkelig å anbefale.




Jeg tror jeg må lete fram noen turkise ting og kanskje også en malingskvett? 


Men se på denne fine ideen da.  Det er satt opp et gammelt vindu foran en mye mindre vindu - som et vitrine-skap!  Det gir lys i skapet og illusjonen av et mye større vindu samtidig.  
Flott ikke sant?

I alle fall har jeg fått masse sommerlig inspirasjon!

Kommentarer

  1. Trur jammen jeg må bestille boka jeg også.

    Vi får jo aldri nok av ideèr - og drømmer :)

    Håper influensaen er på retur, jeg holder på litt enda, har vært en forb... langvarig greie.

    SvarSlett
  2. Takk for boktips, denne må jeg ha ser jeg;o) Kommer det noen reisebrev fra ditt område i Frankrike i løpet av sommeren mon tro? Jeg venter spent. Varm hilsen fra meg

    SvarSlett

Legg inn en kommentar