Hvordan bevare ting og tang






Hvordan skal man få tatt vare på alle de små tingene som blir liggende nederst i skuffen?  

Jeg har lekt meg med gamle rammer, broderier, tyll, gamle foto osv i dag.  Her er et av bildene jeg skrudde sammen av en bit av en gammel gardin, et gammelt broder, en gammel ramme og litt tålmodighet! 

Blir man lei av å ha det slik så kan det bare tas fra hverandre igjen og ingen skade er skjedd!  Jeg syntes det er viktig at vi forsøker å ikke ødelegge ting i re-design feberen!  

Husk at moten svingen og smaker forandrer seg!


Neste bilde blir kanskje denne gamle barne-kragen, et par gamle barnebilder osv....  
Vi får se hva det blir til - men det må bli en annen dag.  Nå tar jeg kvelden!


Kommentarer

  1. Så vakkert det bildet ble. Det var et supert påfunn. Har noen gamle skatter av noen krager sjøl.
    Kanskje dette er måten å få de fram i lyset på. Rett og slett ramme dem inn.
    Takk for tipset.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  2. Ja dette er fint! Jeg har rammet inn gamle rasjoneringskort fra både 1. og 2. verdenskrig, samt glansbilder og gamle broderier. Det er koselige blikkfang.

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem fra Hjørdis

    P.S. Håper jeg har skrevet rett. Det er umulig å se hva jeg skriver hos deg. Som å skrive i blinde.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar