Brett med gamle glansbilder

Jeg har jo etterhvert funnet noen steder her og der som jeg må stikke innom - enten på vei til supermarkedet eller når regninger skal betales, eller på vei til eller fra noe annet.  

Ofte dukker det opp en liten ting til en rimelig penge!  



Dette gamle brettet med gamle glansbilder plukket jeg opp hos Emmaus i dag!  
Akkurat så uhøytidelig som det skal være.
  

Tror jeg vil lakke det en gang til for å kunne bruke det uten å ødelegge det. 

Det jeg liker så godt er at det er laget med gamle glansbilder - ikke decoupage. 
I morgen er det nye muligheter - og snart er det helg.....

Kommentarer

  1. Herlig brett. Hadde blitt med meg hjem også. Garantert.
    Sikkert lurt å lakke det noen strøk så du bevarer de fine gamle
    glansbildene. Ett lite kupp det der.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Legg inn en kommentar