Strikkede gjenbruksputer!

Jeg syr og syr...

De store genserne jeg hadde samlet er nå snart brukt opp, og blitt til myke tykk-magede puter  Jeg sitter nå igjen med mindre gensere og ermer og mindre deler.  

De må jo også brukes!  Jo mindre delene er jo mer kreativitet trenger man. 

Her har jeg benyttet et flott rødt ullstoff til å sy kanter og bakstykke på Marius genseren.  Det ble en julepute!





Det er jo snart julemarked på Norsk Folkemuseum i Oslo, og jeg forbereder meg!  
Selvsagt skal jeg selge masse fine gamle ting, men også litt gjenbruk!  

Mine gjenbruksting er for meste tekstil ting, og i år blir det strikkede puter i lange baner!





og noen heklede!




Kommentarer

  1. Så flotte og koselige puter! :) Herlig redesign! :)
    Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar