Uten gull og glitter


Jeg er ikke en "gull og glitter" person.  Glam er ikke min greie, og det gjenspeiler seg nok i hvordan jeg pynter til jul.
Det som setter meg i stemning er de gamle fine tingene jeg har samlet på gjennom årene.  

Enten det nå er nisser eller andre ting, så er det de gamle tingene som funker for meg.







Noen fine ting har kommet til, andre er fjernet.

Når alt er vasket og fint, duker er byttet, og lys er tent, ja da er det julestemning for meg. 


Disse to statuene kommer fra Frankrike, og for meg er dette virkelig jul!  


Kommentarer

  1. Ja, nå er snart kvelden her. Nå er det ferdigpyntet, skal bare koke rullen min nå,så...
    Jeg er enig med deg; det er den gamle julepynten som har mest sjarm. Jeg har noen gamle nisser som bare må fram, selv om den ene har mistet litt av foten sin. Ha ha. Og treet er pyntet med kuler etter mormor og farmor, et tre fylt av minner :-)
    God jul til deg!

    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar