Fliser og inspirasjon

Jeg er fasinert av kjeramikk fliser - gamle og nye.


Et gammelt gulv av mønstrede fliser er utrolig vakkert og kunne gjerne tenke med hus med masse farge og mønster. Nå er det nå slik at et bad eller et fliselagt gulv skal ligge lenge og jeg blir engstelig for å legge mye penger og arbeid i noe som jeg er redd for at jeg skal gå lei av etter en tid. Da blir det gjerne hvite fliser og terracotta allikevel. Nedenfor er litt inspirasjon jeg fant som jeg syntes er utrolig fint.








Bildene er hentet fra deres hjemmesider.

Kommentarer

  1. Her var det mange fine fliser! Jeg er enig med deg at det kan fort bli et angre prosjekt hvis det blir for spraglete. Badet er gjerne ikke et rom man tar så ofte.
    God helg

    SvarSlett
  2. Jag är också svag för gammalt kakel - speciellt jugendmönstrat.

    Köpte så vackert antikt kakel från EBAY - det borde jag fota av var jag nu har det.

    Frakten var dock hiskeligt dyr.

    Kram Maud

    SvarSlett
  3. Her var det masse lekkert. Likte godt filsene på det nederste bilde, men som du sier. Hvor lang tid vil det gå før en blir lei filsene.
    God helg
    Gamlå

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakre fliser! Skulle gjerne ha smykket hjemmet mitt med noen slike.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar