Hjemmesøndag!

Jeg har startet på mitt nyttårsforsett - Grethe Roede kurs..... Det går bra, men for å ikke tenke på den maten jeg ikke skal spise - og snopet som hadde vært så godt til kaffepausene mine, så har jeg funnet ut at det beste er å holde seg aktiv. Blogging er fint til å holde tankene borte fra mat, problemet er bare at det var så inderlig godt med en liten sjokolade og kaffe men jeg blogget! Nå skal det imidlertid gjennomføres, før alt går over stokk og stein, så her må jeg virkelig legge om stilen! Heldigvis hadde jeg hentet hjem en del ting i går, så arbeidsledig blir jeg ikke med det aller første i alle fall.

En stol - som jeg ikke fikk tatt bilde av i går er grunnet med oljegrunning - denne ble jeg veldig fornøyd med.
Den grønne kista står nå i badekaret og renner av seg. Skitten rant i strie strømmer!
Krakken er demontert og grunnet. Dette skal vel bli ganske bra tror jeg.

Og ikke minst - 3 tallerkenhyller som har ligget på lageret og ventet på malekosten er blitt grunnet de også.


Så var det bare finishen igjen da! Det skal vel gå det også - det er LENGE igjen av Grehe Roede kurset!

Nå får jeg visst legge bort både pensler og PC, for morsjon må til - i flg Grethe Roede. Broddene må på i dag for ute er det dr...vær og speilblankt.

Ha en fortsatt god søndag.

Kommentarer

  1. Du finner så mya flott du at jeg blir helt stum av beundring.
    Finer du ting på loppemarked eller?? Ikke bare vet mn venn, men du har jo blikket også, ser muligheter i ting kanskje vi andre ville gått helt forbi.
    Heldigvis finner vi andre da noen små drypp i nettbutikken din :-))

    Ha en skjønn søndag kveld, selv om du `bare`skal kose deg med GR mat.
    Kjøp deg en skritt teller, det har jeg gjort, og det holder motivasjonen oppe!!

    Varm klem herfra.

    SvarSlett
  2. Hei du !
    Grete Rhode , ja... Da må du holde deg borte fra matbloggene...

    Skritt i vei ! Dette har du GODT av !!

    SvarSlett
  3. Takk for link og koselig hilsen i bloggen vår! Kjempefine ting du viser i bloggen din! Her finner jeg nok mye inspirasjon til inventar hos oss. Gleder meg til å gå i gang med malekost.

    På gjensyn! mvh Sigrid.

    SvarSlett
  4. Så mye fint da!
    Elsker gamle saker som blir malt hvitt :)

    Lykke til med G R da :)

    Siw

    SvarSlett
  5. Vad läcker stolen blev och udnerredet så vackert vitt, är det en pianostol? Jag har oxå målat hela dagen och äntligen har jag kommit en bit på väg,borden är klara så nu målas spegel, lampor och skänk...så roligt, ha en trevlig vecka, klem

    SvarSlett
  6. Så mye fine møbler. Det ser ikke ut til at du blir arbeidlsledig med det første. Lykke til med G R.:))

    SvarSlett
  7. Dette blir flott du!! -Som jeg gleder meg til å se de ferdige resultatene!

    Ligger en utmerkelse og venter på deg på siden min!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Wonderful armchair! I've a similar one bought in France....
    Have a nice week!
    hugs
    Vale

    SvarSlett
  9. For noen funn du har gjordt! Jeg bare elsket den stolen du viste først,har alltid ønsket meg en eller to slike,men finner jeg det? Nope!

    Så flink du er som har tatt tak i ditt nyttårsløfte...slike har jeg gitt opp,for dem klarer jeg aldri.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Flittige deg...stadig nye prosjekter som jeg koser meg med å se på :)
    Jeg har også "lagt om livet litt nå på ny-året og begynt å trene. Det er jo i hovedsak for å skaffe til veie noen muskler i den opererte foten, men blir jeg litt smalere også så er det heelt i orden for meg!

    Lykke til med G R :)

    SvarSlett
  11. Beautiful! Furniture always looks better painted white!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar