The voice from London!

Her er en liten hilsen fra London til dere. Jeg er på jobb i London en hel uke, men håper å få med meg litt markeder og noen butikker også.

Vel installert på rommet i går fant jeg ut at adapteren var blitt igjen hjemme og her nytter det ikke uten. At en slik liten dubeditt skal kunne sette en så totalt ut! Jeg ble jo utestengt fra hele blogge-verdenen! Da ble det en liten spurt før første møte i dag, for å kjøpe en - for hotellet hadde ingen som virket.


Nå er det ordnet og jeg rakk en liten tur innom en bokhandel på veien også. To nye interiørbøker ble det! Jeg liker bøker med loppestil så disse var midt i blinken for meg.
For de som oppfattet at jeg jeg hadde lagt meg på den magre linjen kan jeg trøste dere med at det var Sushi til middag, og mellom-måltidene er kjøpt inn. Sjokoladen som lå på senga er kastet i do! Håper motiveringen holder ut uka.

Her er noen av sidene i bøkene jeg kjøpte på Waterstone's:



Kommentarer

  1. Ååååh, London, så herlig da (selv om det er pga av jobben du er der...) Skulle gjerne vært en tur i London selv, det er allt for lenge siden sist. Herlige bøker du har fått kjøpt deg, de kan man da aldrig få for mange av. Kos deg i London, til og med med den magre linjen.

    SvarSlett
  2. Lyckliga dig, London som är så underbart, var ju där i november, hoppas du hinner och njute oxå utav staden så det inte blir bara jobb, vilken underbar bok, ha det gott, klem

    SvarSlett
  3. Hei,skulle gjerne hatt motivasjonen din til å tenke kosthold....så flink du er.Kan tenke meg du koser deg med de fine bøkene...og ikke minst "byen".Kos deg videre!Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Heldiggris som er i London :)
    Skikkelig kjekt med ny inspirasjon...
    Håper du får shoppet litt også!
    Ha en super tirsdag
    *Siv*

    SvarSlett
  5. Wow, heldige deg da ;0)

    London, digg digg! Kos dæ!

    SvarSlett
  6. Hei på deg din heldiggris....oh du har det bra skjønner jeg. Jeg kunne gjerne blitt med til London og båret kofferter. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Ja vi møttes første gang ved rådhuset
    - det stemmer det. Håper ikke det var vårt siste treff? Er det noen bloggtreff i Oslo forresten? eller kanskje vi skal møtes i London? Kos deg masse og nyt livet:)
    Klem Hanna

    SvarSlett
  7. hello

    you are so creativ!!!
    and lovely photos...

    greetings from holland

    SvarSlett
  8. Å kaste sjokolade i do.... DET er jo litt tagisk, da ! Jeg er helt sikker på at jeg aldri - om je så blir 100 år - får viljestyrke nok til å kaste skokolade i do !
    Fin jobb du har, trur je... Husk å se etter Florette da !
    Og kos deg videre !

    SvarSlett
  9. Åhh...tenk å kunne få oppleve london du...*sukk* For noen vakre bøker du har fått tak i,den ene der har jeg faktisk sett litt på i nettbutikken Capris.

    Håper du får en flott uke i london og at motivasjonen fortsetter! Syns du er flnk jeg! Klem

    SvarSlett
  10. Kos deg i London! Der har jeg nettopp vært...

    SvarSlett
  11. Hei igjen,ligger en utfordring til deg på bloggen min:O)
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  12. Jeg tror det kan ha noe med temperatur og fuktighet å gjøre.... Det krymper jo hvis det blir for varmt... rart det der.

    SvarSlett
  13. Var du helt ned til Lands End på Kings Road? Det er et herlig hagesenter der, og så er Cabbages & Roses på gaten like til høyere for hagesenteret.... Heldige du... sukk og lengte...

    SvarSlett
  14. gikk du på Waterstones.... nei fy og fy.. det er da Borders som gjelder (har jobbet der, derfor trofastheten he he).... Ahh men London...den som kunne vært der i dag istedet for her... missunnerlig!

    SvarSlett
  15. Så heldig du er !!
    Høres ut som en drømmesituasjon syns jeg :)

    Håper du finner noe fint på markeder ol.
    liker å se hva du finner :)
    God helg !!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar