onsdag 22. april 2009

Shopping tips i Frankrike

I dag sender jeg dere et lite tips om en fin interiørkjede i Frankrike - Le Comptoir de Famille som selger alt av interiør. Herlig butikk med store og små ting - noe passer i kofferten - noe passer ikke....

De fleste byer i Frankrike har en slik butikk. Sjekk web siden hvis dere skal på tur - om ikke annet er det en herlig butikk med masse ideer.


Today I would like to suggest this French interior shop - if by any chance you are going to France. There is a shop like this in most French cities. Comptoir de Famille is the name. The shops are filled with lovely items to take home - some things fits in your suitcase - unfortunately other things don't...







10 kommentarer:

  1. Ja dette er tøffe ting. Noen av tingene kan kjøpes i Norge i forskjellige interiørbutikker også. Selv har jeg de rødrutete kakeboksene og jernsofaen...
    Det har vært så hyggelig å følge med i din reise...Velkommen hjem igjen...:)
    Klem Hanna
    p.s. du skal kanskje på loppemarked i helgen?

    SvarSlett
  2. Så snill du er som deler dine interiørbutikk tips med oss. Jeg skriver dem ned i i den nye notatboken min fra A. i New York.

    SvarSlett
  3. herlige bilder..kos deg videre på reisen!(:

    SvarSlett
  4. Igjen tusen takk for dine tips...og velkommen hjem til Noreg:O)

    SvarSlett
  5. Ja, den plenrakinga føles jo helt endesløst når man skal til å begynne...man får vel bare ta det litt etter litt - og snart er jo plenen grønn lell ;) Er evig takknemlig for at jeg har så snille kolleger :)

    SvarSlett
  6. Der skulle jeg gjerne ha vært :)
    Tusen takk for herlige innlegg :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Så mye flott i rødt og hvitt ! Min absolutte favoritt :-)

    Herlige bilder du viser.

    Fin kveld ønskes deg.
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. I know this shop! And I like it! fantastic and inspiring atmosphere!
    Warm greetings
    Vale

    SvarSlett

Julekurver av notepapir

Jeg har laget julekurver!  Ikke de vanlige, av glanspapir, men av gamle noter!  Gammelt papier og noen glansbilder, sak...