Med på kjøpet!


Som jeg har fortalt tidligere har jeg kjøpt et gammelt hus som jeg skal pusse opp og leie ut.

Eieren hadde en jobb å gjøre med å fjerne en del ting og heldigvis fikk jeg sagt at de ikke måtte kaste for mye. Se her hva som sto igjen til meg! Gjett om jeg ble glad!

Speilet og kommoden skal jeg med letthet få plassert! Hollandske krukker kan man ikke få for mange av! Enda er det esker med glass og porselen.....

When I bought the house I am going to restore and rent out, I found all these nice things in the basement. The owner was only pleased that he did not have to carry them out and throw them away. For me this is an extra bonus and I will definitely not throw them out! I especially liked the gilded mirror and the chest of drawers.

Kommentarer

  1. Halloen!

    Tror ikke jeg har sagt hvor fin jeg syntes bloggen din har blitt! Du har fått så store bilder...alt blir luftigere!

    Så sjarmerende ting du har her. Den klesrullen var jo bare prikken over i'en. Skulle gjerne ha hatt plass til en sånn en.

    Takk for ideen om blåbær og sitronputer....en koselig tanke. For en som må sy nesten hver dag...er det kjekt med inspirasjon..hi.hi

    Ønsker deg en flott og kreativ helg, klem

    SvarSlett
  2. Gurimalla, går det ann å være så heldig da?
    For noen skatter...
    sikkert super artig å gå gjennom alt sammen!
    Heldige du!
    Ha en super helg!
    klem G-c

    SvarSlett
  3. For noen skatter du fikk med på kjøpet..
    Klesrullen var nydleig...ønsker meg en slik som kan stå i hagenO=)
    Nyt helgen =)

    SvarSlett
  4. Jøsses, så masse flott da og det speilet da!!! Wow

    Kos deg i huset!

    SvarSlett
  5. Hei
    Ja, drivhuset har blitt en favoritt. Der trives jeg veldig godt. Og arbeidet der inne, er kun rekreasjon. Bare luktene... herlig!
    Invister i et du også ;-)

    SvarSlett
  6. Så mye gammelt og fint de lot stå igjen:)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  7. Heisann så heldig du har vært. Ser ut som lik mitt vaskebrett med buet front (ikke vist på bloggen). Her er en rekke med hus langs motorveien som skal rives, og i går ringte jeg tiltakshaver å spurte om å få et rusten kjolestativ og en ovn som står i hagen til det ene. Nei det kunne ikke han ta stilling til nå, og ba meg om å ringe igjenn i august:0)

    Jeg tok frø av ridderne mine en høst men det ble ikke samme susen over de plantene. Siden jeg har flere sorter så er det stor sansynlighet at de krysser seg med hverandre og da vet en vel ikke hvilken farge de nye får. Akkurat det kan jo være spennede så til høsten får jeg prøve igjenn. Visne frøkapsler i hagen er ikke så farlig.

    :)

    SvarSlett
  8. Hæææææ!!! Jammen er du heldig som har fått så masse fine skatter:)
    Go lørdagskveld,klem:)

    SvarSlett
  9. Så heldig du var! Mye fint du har for salg også! koselig at du følger bloggen vår:) Ha en god dag!

    SvarSlett
  10. titt tei...jeg ble ikke hundemat!! Jippi!!! D gikk bra...du kan se bildene. ((:
    Så mye nytt hos deg,,ja jeg har jo ikke besøkt en eneste blogg siden påske..shame on me!!

    Nydelige de rosekoppene fra indiska..jeg sto også med en slik i hånden en dag..må nok ned å ta på den igjen! (:

    ha en fiiin søndagskveld.

    SvarSlett
  11. Hei igjen.Tenk at noen setter igjen disse flotte tingene.Riktig heldig har du vært.Jeg kjøpte en gammel kommode på fredag som trenger oppussing,den manglet til og med ben.Heldigvis fant en venninne to som passet på loppemarked på søndag.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  12. Bloggen din har blitt så fin du!! Lekkert, enkelt og rent!!

    Tusen takk fro koselig besøk i sjappa mi også! Liten tid for en tekoppp den dagen men....

    Hyggelig at du fant deg et par små skatter!!

    SvarSlett
  13. Å du heldige menneske!!!!!

    Nyt det og puss opp og pynt og KOOOOOS deg!!

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  14. Så heldig du var her....oh lykke:o)
    Ja sant stigen er fin.......og er heldig å ha en til:o)
    Er så glad i gamle saker.....og synest det er kjekt å bruke slike ting i hagen!!
    Slike hollanske krukker er bare så fiiine:o9

    Ha en fin kveld...og fredag:o)

    SvarSlett
  15. Hei og takk for sist, skikkelige fine ting som stod igjen, herlig. Nyt disse deilige mai dagene. Klem Kristin

    SvarSlett
  16. Du verden, så heldig du var! La de virkelig igjen de fine tingene?
    Jeg er sjokkert!

    SvarSlett
  17. Hei, Ja herlig tekanne - den fikk jeg også lyst på! God 17. mai fra Siv

    SvarSlett
  18. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  19. Så mye flott!
    Bra det havnet hos deg, og ikke ble kastet!
    Speilet og kommoden var jo bare helt nydelig!

    Ha en fin kveld!

    Cat:-)

    SvarSlett
  20. Hei du, din heldiggris !
    Tenker du var fornøyd, ja - artig med sånne overraskelser.
    Har du tatt bloggpause, hell ? Det har blitt så merkelig stille fra deg...?

    SvarSlett
  21. Hei :o)

    Nå begynner det å nærme seg bloggtreffet i Oslo lørdag 6.juni klokken 12 på spisestedet Onkel Donald, Universitetsgaten 26.
    Siden jeg trenger å vite hvor mange jeg skal bestille bord til så hadde det vært veldig fint om du kunne ta deg turen inn til meg for å gi meg beskjed om du skal være med eller ikke!

    Ønsker deg en herlig helg,
    Vibeke :o)

    SvarSlett
  22. Wow! Det var mye "med på kjøpet"! Flotte ting.

    Kan ikke skjønne at de ville kaste dette?
    Godt du fikk det :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  23. Men vilka fina saker du fick på köpet! Jag förstår att du blev glad. Grattis!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar