Puter av gamle ryer!


Her titter solen fram igjen etter både sol, regn og hagleskurer i ettermiddag - det sees på bildet også.


Jeg tenkte det var på tide med litt gjenbrukstips igjen......


Jeg holder meg til filleryer fremdeles. Som jeg sa klipper jeg ofte av filleryer dersom det er hull i dem - for så å kytte dem opp igjen. Noen ganger sitter jeg med biter som ikke er store nok til ryer. Her har jeg laget uteputer av noen rester. Det krever at du knytter trådene først så ryene ikke rakner. Litt jobb er det med dem, men det blir fine rustikke uteputer. Jeg skal ikke kjøpe nye puter til stolene i år heller :-)


Ha en fin uke alle sammen!



This time I am showing you an idea to how you can use old rugs. I have made some large cushions for a couple of wicker chairs on my veranda. If you don't have any old ones but would like to make some cushions you can always go to Ikea, they always have rugs at low prices.

Kommentarer

  1. Morsomt tips:)
    Ja, mange flotte skjell i Norge også, må nok ta med en tur på stranda snart:)
    Ha en flott søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Herligheten, så smart da!!!

    har masse ryer på jobben jeg ikke får solgt pga at det er huller i de men dette kan de jo brukes til!

    Wow fra meg!

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har en sånn fin uteplass :-) Bor i byen og har bare fellesarealer til borettslaget mitt. Greit nok det til å få litt sol på kroppen men det blir ikke det helt samme... Kan ikke gå ut der med en kopp te på kveldstid feks, det blir bare - rart.

    SvarSlett
  4. Thanks for sharing this lovely idea! I like your cushions!
    Happy new week!
    Vale

    SvarSlett
  5. Så flink du er.. ja dette er virkelig gjenbruk..og så moro da..

    Kosleig krok du har..
    Ønsker eg en fin uke o=)
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Hei. Likte bloggen din. Litt anderledes enn alle "shabby chic" bloggene som det kryr av. Gleder meg til å se mer på dine sider. Ser ut som du finner mye flott.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar