På trykk i Allers

I denne ukens utgave av Allers kan dere se noen av tingene mine....

I ukene framover kommer Allers til å ha lignende reportasjer om forskjellige emner - og flere av mine ting er med der.

Det kommer artikler om emalje, leker, mugger og mye mer.

Gøy å se tingene mine sammen med ting fra andre forhandlere. Mange av tingene kommer til å være med til julemarkedet på Folkemuseet i Oslo. Noen er avbildet og lagt inn i nettbutikken min, andre ting har enda ikke kommet så langt.

Hvis noen er interessert i ting som ikke ligger i nettbutikken er det bare å kontakte meg.

The weekly magazine Allers has a story on kitchen bowls this week. My things are there, but there is more to come in the following weeks. Some of these things are for sale in my web shop - some are not yet there. I will bring many of these things with me to the the Christmas Market at the Folk Museum in Oslo. If you happen to be in Oslo one of the two first week-ends of December, come and say hello to me there!

Kommentarer

  1. Wow, så artig! Grattis med god reklame :o))

    SvarSlett
  2. Da vet jeg hvilket ukeblad jeg skal kjøpe denne uken. Må være utrolig morsomt å bli forespurt om noe slikt. En stoooor fjær i hatten til deg.

    SvarSlett
  3. God morgen.

    Dette var kjempe koselig å lese. Lykke til videre.
    Tusen takk for hyggelig kommentar.
    Ha en fortsatt fin uke.

    VH Lisa.

    SvarSlett
  4. Så artig da.... Nå må jeg kjøpe Allers...
    Ha en god dag.

    SvarSlett
  5. Det var jo gøy da.....da må jeg kjøpe allers for en gangs skyld:)
    Så festlig med de koppene og lys...ja hva skal en ta, 100 kr?
    Og det at det støtter en sak er jo flott...så flink du er:)
    Ha en flott dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  6. Så moro ..da blir det Allers denne uken...

    Moro å få litt reklame om det man holder på med..
    klem kerstin

    SvarSlett
  7. Så artig at du har ting i Allers :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  8. Så gøy da, å ha tingene sine på trykk!!!

    Hm, så rart, jeg kjøpte alfabet sjablonen på Panduro her i Oslo. Det er riktignok kanskje over året siden, man kan da ikke forstå at de har tatt denne ut av sortimentet....

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei, hei, en stund siden sist. Så mange koselig innlegg du har laget! Skal kjøpe Allers denne uken ja! ;) De koppene dine med lys var nydelige! For noen år siden lagde jeg cognac fargede lys i cognac glass, noen glass som hadde uthevet trykk med cocacola, fikk naturligvis cola farvede lys, rødvinsfargede i rødvinsglass o l. Og slik hold jeg på den høsten! Utrolig arti og de fleste ble solgt! Ser ut som du hadde en fin tur i Frankrike i høst! Misunner deg den ja!Ha en fin onsdagskveld!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar