Lei av vinteren?

Ja - jeg er i alle fall lei av vinteren. Skulle gjerne reist en tur nå....





I går kveld fant jeg fram disse gamle koffetene og hatteboksene, men dessverre så var det ikke for at jeg skulle ut og reise. Jeg har ikke for vane å drasse rundt på så mange fjonge hatter heller!

Disse gamle reise-effektene er nå for salg i web-shop'en.
Har lurt lenge på om jeg skulle beholde dem, men jeg har kommet til at jeg kan ikke ha flere....


Hatteboksene er fra Frankrike, den øverste kofferten er en virkelig fin skinn koffert.

Kommentarer

  1. Kjempe-fine!! Men jeg finner de ikke i web-shopen jeg?!?

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Flotte kufferter, forstår du har haft svært ved at skille dig af med dem! Men vi kan jo ikke blive ved med at samle ting, kan vi?

    Klem Helle

    SvarSlett

Legg inn en kommentar