Opp etter veggene!

Mange av oss samler på mye rart - og det kan være problematisk å få brukt alt til noe vettig enkelte ganger.  Er dere som meg som samler på greier som egentlig ikke er til noe, men som bare er fine å se på?   Jeg må nok få "noen" til å lage noen slike rammer med en porøs plate i til meg.  Jeg har mange ting som kunne plasseres på en slik plate!  Her er det redskap, men hva med gamle kjøkkenredskaper på kjøkkent for eksempel. 





Man kan alltids henge tingene på veggen vet dere - her er noen bilder til inspirasjon!












Mange av bildene kommer fra Pottery Barn!

Kommentarer

  1. Her var det mange artige ideer. Dessverre har jeg av en eller annen grunn, ikke så mye veggplass.
    Ha en super dag.
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Det øverste bildet spesielt, virket tiltrekkende på meg! Vi har en god del gamle ting som fortjente å henge slik...

    SvarSlett
  3. Ja, tek vare på ting, legg dei i haug for SEINARE å dra dei fram på ein slik inspirerande måte som du gjev eksempel på. Takk for puff til å setje i gang!

    SvarSlett
  4. Lur ide å samle tingene slik.
    Flotte bilder
    Ha en fin kveld!
    Klem Tove

    SvarSlett

Legg inn en kommentar