Så var det den tidsklemma igjen da....


Det har blitt litt lenge mellom hvert innlegg nå, men tiden flyr og ikke vet jeg hvor den blir av.  Helgen ble brukt til å hente en del nye ting til nett butikken min - og det blir det gjerne litt vasking, pussing og gnikking for å få tingene fine. 

Jo da - det skjer da litt her!  - og så må man jo bruke tid til å kose seg også! 

Mange nye bilder av ting og tang har i alle fall blitt lagt inn på "butikk-sidene" mine! Jeg må jo innrømme at det hadde vært forferdelig morsomt med en ordentlig butikk - så kanskje, kanskje om et år eller to.....  I mellomtiden får jeg glede meg over det jeg har nå. 

Kommentarer

  1. Gjør det ! Du trives jo med det og du KAN det også.
    Jeg kan ikke påstå at jeg har problemer med tidsklemma, men det blir langt mellom innleggene her også....Det er jo sol og snart vår og tida blir brukt til helt andre ting enn blogging. Alt til sin tid, ikke sant ?

    Fortsatt god uke til deg - og jommen er det snart helg igjen også :-)

    SvarSlett
  2. Så masse fint.... ja tida flyr av gårde... kos deg med alle de skjønne tingene...

    klem kerstin

    SvarSlett
  3. Trenger du butikkhjelp?
    Så hyggelige planer /drømmer du går å tenker på...Kjempefine ting du viser frem som alltid.
    Nyt tirsdagen!

    SvarSlett
  4. heisann!
    Her var det mye fint. Kanskje vi to skulle tatt en butikkprat.
    Ønsker deg en superduper dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. hei Ingrid
    Så mange nydelige fine ting du har i butikken ...jeg skal ta en titt.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  6. Hei hei. Ja jeg er enig i det med tiden. Så kjekt at du ville følge meg. Spennende blogg du har. Jeg har lagt meg til som følger hos deg også. Her kommer jeg tilbake :)
    Ha det fint.
    Trude :)

    SvarSlett
  7. Pssst, jeg har noe til deg på bloggen min:) Klem

    SvarSlett
  8. Hei I., tiden flyr ja, jeg forstår ikke alltid hvor den blir av, skulle så gjerne hatt litt mer timer i døgnet. Varene har kommet. Nydelig og jeg var så fornøyd. Ha en fin dag, klem fra Mona.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar