Her er bladene for meg!

Ja - hva ellers?  Brocante for alle pengene!  Brocante betyr jo brukt/marked/gjenbruk/loppemarked - et dekkende ord for alt jeg liker.  I kiosken fant jeg disse bladene i går.  Aladin har oversikt over alle markeder og bruksalg fram til mai, over hele Frankrike.  Brocante har artikler om forskjellige ting. Denne gangen var det kjøkkensaker det gikk mest i, samt opp-pussing av gamle møbler.  Det finnes ganske mange slike blader i Frankrike - gamle ting og gjenbruk er populært ser det ut til. Markedene er mange - og veldig godt besøkt. 



I morgen har jeg tenkt meg enten til Emmaus' brukutsalg eller til en depot-vente (kommisjonsbutikk) - eller kanskje begge steder. 

Kommentarer

  1. Så morsomt å finne balder med den tittelen, da :)
    Koselig med bruktbutikker. Kos deg på skattejakt!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så herlig!! Og så heldig du er!!
    Vi hadde tenkt oss til Montpellier, men tiden strakk ikke til denne gang. Men vi har jo så definitivt bare nettopp startet vår franske karriere :-). Vi var bla i Aguies Mortes og St Maries dela Mer....., men det blir kanske ikke noe nærmere deg enn Arles det?

    Kooos deg videre! Det er en fryd å besøke bloggen din!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei,

    lenge siden jeg gav lyd fra meg, til tross for at jeg stadig er innom. Den tiden, den tiden. Ser ut som om dere hatt en knallfin påske.

    :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar